wtorek, 15 stycznia 2013

GlossyBox Listopad 2012





Moje pierwsze pudełko GlossyBox. Listopadowe. Nie będę się rozwodzić na temat zasad działania GB, chętne i ciekawe zapraszam na ich stronę (warto!).
Przejdźmy do zawartości pudełka. 5 produktów z tego 2 w pełnym wymiarze. W moim boxie był to preparat do skórek Pierre Rene oraz baza pod cienie Dax , której na zdjęciach brak, gdyż z miejsca została przechwycona. W zasadzie cieni nie używam, zatem nad tą „stratą” bardzo nie ubolewam ;)
Poza dwoma, wyżej wymienionymi, pełnowymiarowymi produktami w pudełku znajdowały się 3 miniaturki.

Krem pod oczy Clinique (5 ml)

Ucieszyłam się, bo czytałam dużo pozytywnych o nim opinii. Opakowanie estetyczne, zapach przyjemny. Niestety krem nie dla mnie, w ogóle się nie wchłania. Owszem daje uczucie lekkości pod oczami, jednak w moim przypadku poza tym uczuciem pozostawiał jeszcze śliską warstwę.Otrzymujemy 5 ml
Pełny produkt 165 zł/15 ml 

Lierac – serum rozświetlające...dla zmęczonej mamy, jak znalazł. Opakowanie miłe dla oka, mała tubka zapakowana w perłowy kartonik. Konsystencja rzadka, z drobinkami rozświetlającymi. Produkt jednak godny polecenia. Mimo iż mam cerę mieszaną, serum nie obciąża jej. Delikatnie nawilża i sprawia, że buzia wygląda na mniej zmęczoną. Bardzo dobrze się rozprowadza.Serum ma ujednolicać koloryt skóry, niczego takiego niestety nie zauważyłam.Otrzymujemy 8 ml
Pełny produkt 246 zł/30 ml


Chloe – miniatura 5 ml...przeuroczy flakonik w przeuroczym pudełeczku. Zapach nie do końca dla mnie trafiony. Różany,jednak dość ciężki w moim odczuciu. Bardziej kojatzy mi się z moją prababcią niż pięknym kwiatem ;) Jednak to tylko moje odczucie. Są osoby,którym na pewno do gistu przypadnie. Choć jest w nim coś,co mnie przyciąga. Ja mam z nim tak, że uwielbiam go wąchać lecz sama bym go nie użyła...Zatem może to urocze cudeńko trafi do pierwszego rozdania? ;) Otrzymujemy 5ml
Pełny produkt - ok 230 zł/30 320 zł/50 ml 395 zł/75 ml

Pierre Rene – preparat do skórek...

fajny produkt. Wydajny i skuteczny. Bardzo ładnie zmiękcza skórki co ułatwia ich usuwanie. Ma przyjemny zapach i dobrą konsystencję. Kto ma okazję niech wypróbuje, bo warto. Pełny produkt- 12,99 zł/11 ml



Dax Cosmetics – baza pod cienie...

tu recenzji nie będzie z powodów wyżej wymienionych ;) Pełny produkt - 27 zł/7g

W sumie pudełeczko ciekawe...szkoda, że nie znalazłam w nim bransoletki ;)
Jeśli, któraś z Was chciałaby sobie takie pudełeczko sprawić zapraszam na stronę GlossyBox.
Jak Wam się podoba? Ja byłam zadowolona. Recenzja z wiadomych względów dopiero teraz,ale to lepiej bo miałam czas aby kosmetyki wypróbować. Pudełko można zamówić TUTAJ.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.