poniedziałek, 4 marca 2013

Moja prośba...

Witajcie :)
Ależ piękne słoneczko mam za oknem :) U Was też świeci? Zmykam zaraz z synalem na spacer, idziemy łapać promienie. Jednak zanim pójdziemy mam do Was prośbę. Dotyczy ona "Wymainek/Sprzedaży".
 Błagam Was na wszystko, jeśli wystawiacie kosmetyki do wymiany to wyczyśćcie choć troszkę ich opakowania. Ostatnio szperałam  po blogach,również we wspomnianych wyżej zakładkach. I trochę się przeraziłam. Dziewczyny wystawiają fluidy,cienie,pomadki upaćkane tak,że przykro patrzeć. Ja osobiście uważam,że jest to nieestetyczne. I mimo,że znalazłam kilka interesujących mnie rzeczy, które mogłabym kupić to nie zrobiłam tego. Właśnie dlatego,że były brudne. Szanujmy się wzajemnie. 
Druga sprawa. Nie wystawiajcie na litość Boską przeterminowanych rzeczy! Taki przypadek również się trafił. Zainteresowana byłam rzeczą, po czym okazało się,że już dawno po terminie (ponad 3 miesiące!). Trzecia sprawa. Odpisujcie na komentarze czy maile. Jeśli oferujecie wymianę czy sprzedaż to bądźcie gotowe do kontaktu z drugą osobą.
Jeśli kogoś uraziłam to przepraszam. Może jestem przewrażliwiona. Wiem,że sama nie jestem ideałem. Nikt nie jest,ale staram się poważnie i solidnie, robić to za co się biorę. Was proszę o to samo :)

Życzę miłego dnia :)

P.S. Postaram się zrobić dosypkę do "Wymianki". Dam znać :)

1 komentarz:

  1. no ja się akurat z tym zgadzam, rzeczy na wymianę to w końcu towar, o który należy dbać i zainteresować potencjalnych nabywców - jak idziemy do klepu, to przecież nie wybieramy rzeczy brudnych czy przeterminowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.