piątek, 26 kwietnia 2013

Lakierowe zapowiedzi :)

Witajcie :)
Chciałabym Wam dziś pokazać cuda,które niebawem trafią do Polski :)
Pierwsze perełki to lakiery z nowej kolekcji China Glaze.

Texture

źródło
źródło

Jak widzicie kolory są soczyste i letnie. Dodatkowo ta seria od pozostałych różni się również wykończeniem. Chciałam zaprezentować Wam je na swoich paznokciach,niestety wysyłka paczki z USA nieco się opóźniła i muszę posłużyć się zdjęciami z sieci :( Obiecuję pokazać gdy tylko znajdą się u mnie.

źródło

Mnie do gustu przypadły Bump&Grind,Itty,Bitty&Gritty oraz In The Rough. 
Monika z Blog Moniszona robiła swatche ślicznej pomarańczki TUTAJ

Druga propozycja dla wiosennych paznokci jest od OPI.

Bond Girls

W tej kolekcji znajdziemy sześć kolorów. Tym razem OPI postawiło na wykończenie pisakowe,po ogromnym zainteresowaniu "piaskami" znajdującymi się w kolekcji Mariah Carey. Uważam,że strzał w dziesiątkę gdyż to wykończenie jest niesamowicie efektowne i trwałe.


źródło


źródło


Poza kolekcją pełnowymiarowych buteleczek,do sprzedaży trafi również zestaw miniaturek.

 
źródło
Nasz dziewczyna Bonda - Izabella Scorupco lakieru się nie doczekała. Trudno ;)
 Obie kolekcje w maju pojawią się w Polsce,zatem czeka nas sporo przyjemności :)

11 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem itty, bitty& gritty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. :) to prawda :) na samą myśl buzia mi się uśmiecha :)

      Usuń
  3. kolorki bardzo fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh te teksturowe bym przygarnęła bardzo chętnie, zazdroszczę iż są już w drodze do Ciebie! Mam nadzieję, że szybko je nam pokażesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Spotkanie blogerek w Warszawie ma termin mojego porodu :D

      Usuń
    2. Postaram sie jak najszybciej po otrzymaniu je Wam pokazać :)
      Dwa dni po spotkaniu mój synek ma 3-cie urodziny :)

      Usuń
  5. Te lakiery sa genialne! Texture wymiatają :) Mają bradzo fajną kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  6. ja cierpliwie czekam na swoje opiaczki, może niebawem do mnie dotrą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.