środa, 17 kwietnia 2013

Mały błyszczący ELF...

Witajcie

Wśród dobroci wymiankowych, poza opisanym ostatnio eyelinerem, pojawiło się jeszcze kilka uroczych drobiazgów.

Między innymi rozświetlacz E.L.F.


W zasadzie zdecydowałam się na niego ze względu na jego bardzo dobre opinie. Nie byłam pewna czy jest mi potrzebny ;) ale zdecydowałam się. Mam w swojej kolekcji jeden bardzo dobry rozświetlacz (TUTAJ). Mimo to z ELF-owego maluszka jestem bardzo zadowolona.
Śmiem twierdzić, że bardziej niż z poprzednika. Przede wszystkim dlatego, że różni się odcieniem. Revlon ma delikatny, mroźny, zimny odcień. E.L.F. natomiast jest w odcieniu szampana, co bardziej służy mojej twarzy.
Na pierwszy rzut oka widać w nim delikatne drobinki, natomiast na twarzy nie są one widoczne. Otrzymujemy efekt zbliżony tafli.




Pudełeczko jest malutkie, ale bardzo wygodne i poręczne. Mieści się do kieszeni lub torebki bez problemu.

Rozświetlacz bardzo ładnie się rozprowadza, nie osypuje i dobrze trzyma
 (nie tak jak Revlon, ale dobrze).



Jednak żeby nie było zbyt pięknie, jest minus. Rozświetlacz bardzo się kruszy przy nabieraniu, szybko zużywa. Efekt, który widzicie na zdjęciach jest po 3-4 użyciach. Na szczęście kosztuje grosze (ok.10 zł), zatem można sobie na niego pozwolić niemal w każdej chwili.



A na koniec moi nastrojopoprawiacze ;)
(zdjęcia z wczoraj, stąd tyle słońca)



6 komentarzy:

  1. Oj tak dzieci potrafią zmieniać nastroje rodziców;)Widzę ,że też jak u mnie spisał sie żel isany z pomaranczą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc to moja pierwsza przygoda z tymi żelami...zachęcona pozytywnymi opiniami na blogach, postanowiłam sprawdzić :)

      Usuń
  2. Mam ten rozświetlacz :) Ja dostałam go w prezencie od cioci z takim mini kabuki. Ogólnie dla mnie chyba zbyt złocisty i z racji że mam go dłużej te większe kuleczki które widać po kilku uzyciach później się kruszą i osypują. Ale da się żyć, na szczeście nie używam dużo rozświetlaczy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. żel z tej serii miałam ale o innym zapachu i bardzo lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze kupic sobie jakis rozswietlacz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.