środa, 8 maja 2013

China Glaze Texture

Witajcie :)
W końcu wiosenna,a nawet miejscami letnia pogoda. 
Firmy kosmetyczne prześcigują się w wypuszczaniu na rynek produktów dopasowanych do trendów na sezon wiosna/lato. Zwłaszcza jeśli chodzi o fakturę i kolor. Mistrzami są producenci lakierów. Prym wiodą neony i piaskowe wykończenie. 
China Glaze wychodzi na przeciw i łączy oba te trendy. Mowa o kolekcji Texture na sezon wiosenno letni.



O tej kolekcji wiadomo było już w zasadzie jesienią ubiegłego roku. W USA pojawiła się z początkiem kwietnia,w Polsce ma być dostępna w maju.
Znajdziemy w niej sześć lakierów w neonowych kolorach i o piaskowym wykończeniu. 
Ja pokażę Wam trzy z nich. 



  W kolekcji jest jeszcze soczysta pomarańcza (która nie przypadła mi do gustu),piękny niebieski (ale mam już piasek z OPI w podobnym odcieniu) i słodki róż (nie mój gust zupełnie). 
Te wybrane prezentują się tak


Prezentuję je na ekspozytorze, ponieważ muszę się ich nauczyć :) Są rzadsze niż piaski z OPI i troszkę trudniej się nimi pracuje.Jednak efekt wynagradza wszystkie niedogodności. Myślę,że to kwestia wprawy :)



Jak Wam się podobają?

20 komentarzy:

  1. piekne wiosenne kolorki,zapewne trochę kosztują,mi najczęściej szkoda kasy na drogie lakiery więc raczej stronie od takich zakupów tym bardziej że zawsze muszę gdzieś wsadzić dlonie i lakiery na moich paznokciach nie wytrzymują nawet dnia;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ile będą kosztować w Polsce.W USA ok 5$. Piaskowe wykończenie jest mocne więc lakier wytrzymuje trochę na pazurkach :) dużo dłużej niż jeden dzień ;)

      Usuń
  2. Jakoś mi nie przypadły do gustu. Wolę jak tego typu lakiery mają w sobie drobinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wręcz odwrotnie :) w takim razie idealna dla Ciebie kolekcja OPI Bond Girl's :D

      Usuń
  3. ja tam jestem zwolenniczką zwykłych lakierów beż żadnych specjalnych struktur czy drobinek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony mój faworyt, po ostatnim intensywnym różu na moich paznokciach, mam go dość na jakiś czas ^^
    Ach chinek postarał się jeśli chodzi o kolory, nareszcie coś "świeżego" odpowiedniego na lato :)
    Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę spróbować tych chinek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są boskie. Też takie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidka!
    Czadowe są!
    Świetne kolory i super wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko ta pistacja jest boska, zresztą chciałabym wszystkie. Mam 3 lakiery china glaze i naprawdę bardzo je lubię, u mnie wypadły lepiej niż opi i essie ( choć pewnie to kwestia trafienia na kolor ).
    Jeśli jesteś ciekawa podkładu ZAO to zabiorę go na spotkanie blogerek ( mam nadzieję, że z głowy mi nie wyleci ) to sobie spokojnie obejrzysz i wypróbujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam jeszcze żadnego piaskowca, z resztą w ogóle nie znam chinek:/ żałuję, bo słyszałam o nich to i owo. Najbardziej wpada mi w oko ta pistacja;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o takich lakierach ;) bardzo fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  12. Te lakiery dają genialne efekty :) China Glaze w swojej ofercie a same perełki :) Najładniejszy kolor to zielony, bo jest bardzo wiosenny ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka używam Manhattan powder mat make up kolor SEND 80

    P.S te lakiery są boskie

    OdpowiedzUsuń
  14. w In The Rough zakochałam się od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podobają:) Szczególnie ten drugi, jest bardzo podobny do mojego NailTeka What-a-melon:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.