środa, 22 maja 2013

Marionnaud wiosna/lato 2013



Czy są wśród Was wielbicielki Perfumerii Marionnaud? Jeśli tak,to mam dla Was dobrą wiadomość. Otóż marka stworzyła własną linię kosmetyków do makijażu. 

źródło


W kolekcji na wiosnę/lato 2013 każda z nas znajdzie coś dla siebie.

Dłonie
Pierwszą propozycją sa lakiery do paznokcie,które na pierwszy rzuct oka moga zostać pomylone z błyszczykami :) Zapewniam,są to lakiery. Do wyboru mamy 32 odcienie w cenie 19 zł/szt.

źródło

Oczy
Firma propnuje nam mascarę o wdzięcznej nazwie Wave. Dzięki falistej szczoteczce ma ona wydłużać rzęsy i zwiększać ich objętość.Jej cena to 55 zł.

źródło


Usta
Marka zadbała również o usta. Proponuje nam cztery odcienie pomadki,która zawiera nawilżające masło mango. 
Cena to 39 zł/szt

źródło
Są chętne? :)

8 komentarzy:

  1. ooo ciekawe, ale raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reklama bardzo ładna. Puder też - lubię ciekawe wytłoczenia na takich kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery mogą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze słyszę, ale podobają mi się opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś mi chyba właśnie migło kilka dni temu na Fejsie.. prosze proszę, ciekawe co to z tego będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielbicielką może nie jestem ale pomysł mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej marce ale nie znam żadnych jej produktów,pora chyba się bliżej im przyjrzeć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.