poniedziałek, 8 lipca 2013

Elegancki róż od Yves Rocher

Witajcie :)

Pokaże Wam dziś bardzo urodziwy gratisik :) Otrzymałam go dzięki jednej z ulotek przy zakupach w Yves Rocher. Mowa o nabłyszczającym lakierze do paznokci 

http://www.yves-rocher.pl


Kolor lakieru na paznokciach jest bardzo zbliżony do prezentowanego na zdjęciach, może nieco ciemniejszy.





Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy.




Pędzelek jest smukły i długi,bardzo precyzyjny. Wygodnie się nim maluje.




Lakier naprawdę pięknie błyszczy. Ja zawsze pokrywam lakiery Gel Look od GR i w tym przypadku różnica jest żadna :)





Jedynym minusem jest czas wysychania. Nie wiem dokładnie ile to trwało, bo zagapiłam się na film ;) ale gruuuubo ponad 10 minut do całkowitego wyschnięcia.




W lakierowej ofercie YR jest kilka ciekawych kolorów i myślę,że się skuszę. To naprawdę przyjemne lakiery (gdyby nie to wysychanie),a efekt jest przepiękny. Zdjęcia tego nie oddają w 100%.
Dostępne są w pojemności 5,5 ml i kosztują 26 zł. To sporo jak na lakier,do tego tak mały. Jednak można je upolować w promocji i wtedy warto się skusić.

Dziś mija trzeci z tym lakierem na paznokciach i jest w stanie niemal nienaruszonym (maleńkie wytarcie na szczycie paznokcia).

Znacie te lakiery?


6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze, ale kolor piękny, podobny chyba do mojego z Colour Alike.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mimo wielkiego sentymentu do YR ich lakierów nie miałam, bo naczytałam się o nich, że jakością nie grzesza :) a tutaj prosze - trwała bestia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentuje się niebiańsko jeszcze od nich nie miałam lakieru

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda :) Nie miałam z nimi do czynienia, ale w ofercie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Seche Vite wszystko szybko wyschnie ;) Kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam różowy kolor,mam 3 różowe torebki i często kupuje różowe lakiery;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.