poniedziałek, 30 września 2013

essie - Vested Interest

Witajcie :)

Dziś pokażę Wam jeden z moich nowych lakierowych nabytków. Wiem, lakierowo u mnie ostatnie lecz cóż poradzić ;) Tyle cudowności,że nie wiadomo co wybrać ;)

Zdecydowałam się na pokazanie Wam jednego z dwóch lakierów Essie z kolekcji jesiennej. 

Wybrałam dwa ostatnie odcienie,choć kusi mnie jeszcze czerwień ;) Jednak wytrwale się opieram,gdyz czerwieni mam zatrzęsienie.

Dziś pokażę Wam Vested Interest




Kolor piękny,lecz dziwny. Trudny do określenia. W buteleczce wygląda na szary,lecz na paznokciach jest już kremową,ciemna zielenią z domieszką szarości.

Ma przyjemną,kremową konsystencję i do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Wysycha stosunkowo szybko,nie pozostawia smug ani nierówności.



 Na zdjęciach nie wiem czemu nie widać jego połysku :( a błyszczy się jak lustro!


Jak Wam się podoba ten kolor?
Jeśli Wam się spodobał,możecie nabyć go np TUTAJ

2 komentarze:

  1. cudowne zdjęcia zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku w ogóle nie podobała mi się ta kolekcja, ale później się do niej przekonałam. Choć ostatecznie chyba i tak skuszę się tylko na Cashmere Bathrobe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Odwiedzam każdą osobę zostawiającą po sobie ślad ;) Reklamy i zaproszenia nie będą publikowane.